Waarom een antwoordservice?

Een antwoordservice je hoort het steeds vaker voorbij komen en het is ook wel erg voordelig. Als ondernemer heb je het namelijk vaak erg druk en je besteed heel erg veel tijd door op je werk. Dit terwijl ontspanning ook zeker belangrijk is, daarnaast verlangt je gezin ook van je dat je er voor hun bent. Om dan toch iets meer vrije tijd te hebben kan je besluiten om hulp in te schakelen, bijvoorbeeld van een extern bedrijf, maar ook een extra werknemer inschakelen is zeker mogelijk.

Er zijn heel erg veel taken die je kunt uitbesteden en één daarvan heeft te maken met de eerder genoemde antwoordservice. Je herkent het vast wel al die telefoontjes en dan wordt je vaak ook gebeld, terwijl je in een vergadering zit. Opnemen is geen optie in een vergadering, maar je klant laten wachten vind je ook erg lastig. Grote bedrijven hebben daarom vaak een receptioniste die voor hun een agenda bijhoudt en de telefoon opneemt wanneer hun dit niet uitkomt. Wanneer je een iets kleiner bedrijf bent, dan kan het zo zijn dat je dit niet de moeite waard vind. Een receptioniste heeft een eigen werkplek nodig en het kan flink wat extra kosten nog een werknemer. Een antwoordservice of een telefoonservice is dan de oplossing, want in principe heb je dan een eigen receptioniste maar je hoeft hiervoor geen extra werkplek te maken en het scheelt heel erg veel in de kosten. het bedrijf dat een antwoordservice aanbiedt zorgt dat er een telefoniste wordt toegewezen aan jouw bedrijf, die ook daadwerkelijk kennis heeft van jouw bedrijf. Wanneer jij gebeld wordt als je geen tijd hebt, dan kan de telefoniste die telefoon overnemen voor jou. Hierdoor zal je klant geen voicemail te horen krijgen en kan jij rustig verder met je vergadering zonder je druk te maken.

http://antwoordservice-telefoonservice.nl